• Reklama produktów leczniczych

Brak towaru
149.00 -13% 129.78
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
127.85
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność Brak towaru
ISBN 9788382236743

Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art. 52-64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem produktów leczniczych i obrotem nimi, czyli przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. W opracowaniu można znaleźć odpowiedzi na następujące pytania: - w jakim przypadku można przyjąć, że reklama leku wprowadza w błąd; - jak ściśle należy interpretować pojęcie zgodności reklamy z Charakterystyką Produktu Leczniczego; - kiedy przekaz dotyczący leku nie będzie w ogóle uznany za reklamę; - czy i w jakim zakresie można sponsorować konferencje, zjazdy i kongresy naukowe kierowane do osób upoważnionych do wystawiania recept lub prowadzących obrót produktami leczniczymi. Wyjaśnienie tych zagadnień ma fundamentalne znaczenie dla osób zaangażowanych w tworzenie materiałów reklamowych dla szeroko rozumianej branży farmaceutycznej lub ich akceptację przed emisją czy dystrybucją. W książce zaprezentowano przegląd wielu kluczowych decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zarówno tych stwierdzających naruszenie prawa, jak i tych umarzających postępowanie.

  • ISBN: 9788382236743
  • Objętość: 322
  • Oprawa: Twarda
  • Redakcja: Czyżewska Katarzyna
  • Rok wydania: 2020
  • Wydawca: Wolters Kluwer
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.