• Praktyczny przewodnik po lean healthcare

85.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność Mało
ISBN 9788394556105

Książka: " Praktyczny przewodnik po lean healthcare Jak optymalizować procesy w ochronie zdrowia tworząc wartość dodaną" to niezbędny przewodnik dla uczestników procesu klinicznego. Szczupłe zarządzanie procesami medycznymi wymaga nie tylko znajomości organizacji, ale również wiedzy o dostępnych narzędziach i technikach zarządzania. To coś więcej niż zarządzanie jakością.

Rozwiązania, które proponuję pozwalają zmniejszyć koszty realizacji usług medycznych, efektywnie wykorzystywać zasoby i podnosić poziom jakości świadczonych usług poprzez ciągłe doskonalenie i zarządzanie ryzykiem klinicznym. Jak efektywnie zarządzać placówką medyczną, stosując podejście szczupłego zarządzania? Tego dowiesz się w tym przewodniku dedykowanym dla kadry medycznej i najwyższego kierownictwa. Dostęp do nowoczesnej technologii medycznej nigdy nie był tak łatwy, ale to nie wystarczy by z sukcesem utrzymać wdrożone zmiany. Bez systemowego podejścia i zmiany kultury pracy bardzo trudno osiągnąć sukces.

Dlatego został wydany w ergonomicznym rozmiarze, tak by mógł się zmieścić w kieszeni lekarskiego kitla. Zawsze dostępny. W tej książce znajdziesz wiele wskazówek i praktycznych porad jak podejść do omawianego problemu. Trudniejsze tematy zostały przedstawione w przystępny, graficzny sposób. Lubię wizualizację i dlatego ta książka to kopalnia praktycznej wiedzy na temat rozwiązań dotyczących codziennych problemów występujących w szpitalu.

  • Autor: Katarzyna Złotowska
  • Format: 12.0x17.cm
  • Objętość: 100
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2020
  • Wydawca: Lean Process

1.     Co to jest lean healthcare

2.     Ochrona zdrowia: cele, podstawy, wizje

3.     Transformacja ochrony zdrowia w XXI wieku- transformacja systemowa

4.     Cyfryzacja w szpitalu

5.     Rodzaje marnotrawstwa, które zwiększają koszty procesu

6.     Wymagania dotyczące realizacji usług zdrowotnych

7.     Satysfakcja pacjenta

8.     Mapa procesu leczenia pacjenta- flowchart

9.     Wartość dodana

10.   Monitorowanie procesu- KPI

11.   Efektywność zasobów i przepływu w procesie klinicznym

12.   Opieka zdrowotna oparta na wartości- value based healthcare

13.   Mapowanie strumienia wartości procesu VSM

14.   Analiza wąskich gardeł

15.   Projektowanie procesów medycznych

16.   SMED na bloku operacyjnym

17.   Jak liczyć koszty realizacji procesów w szpitalu

18.   Rozwiązywanie problemów w szpitalu

19.   Komunikacja w szpitalu

20.   Codzienne spotkania personelu- MEDSTAND UP

21.   Uporządkowane miejsce pracy- 5S

22.   Zarządzanie wizualne- VM

23.   Szacowanie ryzyka klinicznego

24.   Kanban i zarządzanie zapasami w magazynie

25.   Projektowanie przestrzeni szpitalnej

26.   Standaryzacja pracy

27.   Szpital przyszłości

28.   Matryca kompetencji

29.   Ciągłe doskonalenie KAIZEN i usprawnienia

30.   Zarządzanie zmianą

31. Zarządzanie projektami i opłacalność pomysłu NPV

32. Nowe pomysły i ustalenie priorytetów

33. Co to jest six sigma

34. Nowoczesne technologie 4.0 w medycynie

35. Obszary zastosowania lean healthcare

36. Lean & Quality

37. Audyt doskonalący lean i jakości

38. Podstawowe materiały do usprawniania procesów

39. Baza wiedzy- pojęcia

40. Indeks słów

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.