-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Książki medyczne
- LEK Podręczniki
- LDEK Podręczniki
- Podręczniki medyczne
- Książki weterynaryjne
-
Psychologia
- Medycyna estetyczna
- Prawo medyczne
- Dla kandydatów na AM
- Kosmetologia
- Historia medycyny
- Słowniki/Encyklopedie medyczne
- Zwierzęta domowe
- Książki anglojęzyczne
- Poradniki dla pacjentów
- Dieta/Żywienie
- Komplety
- Anatomia - Promocje
-
Reklama produktów leczniczych
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 3 dni robocze | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
Brak towaru
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 9788382236743 |
| EAN | 9788382236743 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art. 52-64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem produktów leczniczych i obrotem nimi, czyli przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. W opracowaniu można znaleźć odpowiedzi na następujące pytania: - w jakim przypadku można przyjąć, że reklama leku wprowadza w błąd; - jak ściśle należy interpretować pojęcie zgodności reklamy z Charakterystyką Produktu Leczniczego; - kiedy przekaz dotyczący leku nie będzie w ogóle uznany za reklamę; - czy i w jakim zakresie można sponsorować konferencje, zjazdy i kongresy naukowe kierowane do osób upoważnionych do wystawiania recept lub prowadzących obrót produktami leczniczymi. Wyjaśnienie tych zagadnień ma fundamentalne znaczenie dla osób zaangażowanych w tworzenie materiałów reklamowych dla szeroko rozumianej branży farmaceutycznej lub ich akceptację przed emisją czy dystrybucją. W książce zaprezentowano przegląd wielu kluczowych decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zarówno tych stwierdzających naruszenie prawa, jak i tych umarzających postępowanie.
- ISBN: 9788382236743
- Objętość: 322
- Oprawa: Twarda
- Redakcja: Czyżewska Katarzyna
- Rok wydania: 2020
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
75.60
62.37
56.63
225.75
86.13
114.16
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
93.60
37.80
42.00
58.50
40.50
42.40
40.00
39.60
128.14
238.06
85.75
114.16
179.10
224.10
60.50
131.87
149.56
52.00
264.88
159.00
43.20
64.35
212.50
31.28
27.60
80.96
30.36
31.85
33.12
64.35