-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Książki medyczne
- LEK Podręczniki
- LDEK Podręczniki
- Podręczniki medyczne
- Książki weterynaryjne
-
Psychologia
- Medycyna estetyczna
- Prawo medyczne
- Dla kandydatów na AM
- Kosmetologia
- Historia medycyny
- Słowniki/Encyklopedie medyczne
- Zwierzęta domowe
- Książki anglojęzyczne
- Poradniki dla pacjentów
- Dieta/Żywienie
- Komplety
- Anatomia - Promocje
-
Reklama produktów leczniczych

Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2 - 5 dni roboczych | ||||||
Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
Dostępność |
Brak towaru
|
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788382236743 |
EAN | 9788382236743 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. - Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art. 52-64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem produktów leczniczych i obrotem nimi, czyli przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. W opracowaniu można znaleźć odpowiedzi na następujące pytania: - w jakim przypadku można przyjąć, że reklama leku wprowadza w błąd; - jak ściśle należy interpretować pojęcie zgodności reklamy z Charakterystyką Produktu Leczniczego; - kiedy przekaz dotyczący leku nie będzie w ogóle uznany za reklamę; - czy i w jakim zakresie można sponsorować konferencje, zjazdy i kongresy naukowe kierowane do osób upoważnionych do wystawiania recept lub prowadzących obrót produktami leczniczymi. Wyjaśnienie tych zagadnień ma fundamentalne znaczenie dla osób zaangażowanych w tworzenie materiałów reklamowych dla szeroko rozumianej branży farmaceutycznej lub ich akceptację przed emisją czy dystrybucją. W książce zaprezentowano przegląd wielu kluczowych decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zarówno tych stwierdzających naruszenie prawa, jak i tych umarzających postępowanie.
- ISBN: 9788382236743
- Objętość: 322
- Oprawa: Twarda
- Redakcja: Czyżewska Katarzyna
- Rok wydania: 2020
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
74.05
225.75
153.39
82.95
126.95
114.16
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
91.69
37.80
111.75
58.50
40.50
42.40
40.00
39.60
739.90
349.00
1580.00
400.00
255.77
184.00
52.00
264.88
159.00
43.20
69.30
212.50
31.28
80.96
30.36
27.60
33.12
66.50
55.20
68.43