-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Książki medyczne
- LEK Podręczniki
- LDEK Podręczniki
- Podręczniki medyczne
- Książki weterynaryjne
-
Psychologia
- Medycyna estetyczna
- Prawo medyczne
- Dla kandydatów na AM
- Kosmetologia
- Historia medycyny
- Słowniki/Encyklopedie medyczne
- Zwierzęta domowe
- Książki anglojęzyczne
- Poradniki dla pacjentów
- Dieta/Żywienie
- Komplety
- Anatomia - Promocje
-
Reklama apteki Czy naprawdę wszystko jest zabronione?
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 3 dni robocze | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
Brak towaru
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 9788381872690 |
| EAN | 9788381872690 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem" a „reklamowaniem" i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki.
- Autorzy: Dończyk Mateusz, Stupak Marcin
- Format: 15.0x21.0cm
- ISBN: 9788381872690
- Objętość: 136
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2020
- Wydawca: Wolters Kluwer
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
75.60
62.37
56.63
225.75
86.13
114.16
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
93.60
37.80
42.00
58.50
40.50
42.40
40.00
39.60
128.14
238.06
85.75
114.16
179.10
224.10
60.50
131.87
149.56
52.00
264.88
159.00
43.20
64.35
212.50
31.28
27.60
80.96
30.36
31.85
33.12
64.35