• Zrozumieć emocje

149.00 -15% 126.94
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
119.8
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19
Dostępność Duża dostępność
ISBN 9788301215774

Oddajemy do rąk Czytelników nowe wydanie uznanego podręcznika Zrozumieć emocje. Ta książka to kompendium wiedzy na temat różnych podejść do rozumienia emocji oraz wkładu rozmaitych dyscyplin nauki w wiedzę na ich temat. Autorzy zrelacjonowali też współczesną wiedzę o komunikowaniu emocji i mózgowych podstawach ich przeżywania, emocjonalnej regulacji, omówili kształtowanie się życia emocjonalnego, zależności między myśleniem a emocjami oraz zaburzenia emocjonalne u dzieci i dorosłych. Nowości tego wydania: Odniesienia do najnowszych badań i dowodów w psychologii, psychiatrii, naukach społecznych i humanistycznych, a także w neuronauce. Pogłębione omówienie zagadnień interpersonalnych oraz społecznych funkcji emocji, z analizą tego, jak emocje działają między ludźmi w różnych rodzajach relacji. Obszerne omówienie emocji pozytywnych, jak miłość, współczucie, zachwyt, zainteresowanie i wdzięczność, oraz tego, jak kształtują one nasze związki i samopoczucie. Omówienie relacji ciało-umysł z perspektywy nowych badań nad ucieleśnieniem i interocepcją. Przedstawienie wpływu języka dotyczącego emocji na doświadczenia emocjonalne, neurofizjologię i samopoczucie. Nowe omówienia współczesnych badań nad ewolucją i wzajemnym oddziaływaniu genów i środowiska. Pogłębione spojrzenie na emocje i osądy moralne. Nowe fragmenty poświęcone emocjom kolektywnym, sensowi i dobremu samopoczuciu, uważności, jak również wyostrzone spojrzenie na osobiste i społeczne koszty biedy oraz nierówności ekonomicznych.

  • Autorzy: Keltner Dacher, Oatley Keith, Jenkins Jennifer M.
  • Format: 21.0x29.7cm
  • ISBN: 9788301215774
  • Objętość: 611
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2021
  • Tłumacze: Guzowska Małgorzata
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.