Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych.
Książka została napisana w formie podręcznika, przeznaczonego dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, psychologii, pracowników firm rekrutacyjnych oraz każdej osoby, której praca wymaga działania zespołowego i/albo publicznych prezentacji. Jest to ósme wydanie pracy w USA. Popularność podręcznika jest w pełni zrozumiała, zważywszy na jego wysokie walory dydaktyczne i czytelnicze. Jakkolwiek prac na temat komunikacji nie brakuje, to opiniowana książka wyróżnia się na tle innych.
Z recenzji doc. dr hab. Urszuli Jakubowskiej, prof. SWPS
- Autorzy: Hamilton Cheryl
- Format: 16.5x23.5cm
- ISBN: 9788301163686
- Objętość: 648
- Oprawa: Miękka
- Redakcja: Rzepa Teresa
- Rok wydania: 2011
- Tłumacze: Cybulko Anna
- Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN