• Psychologia konsumenta

Brak towaru
84.00 -14% 72.24
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
71.37
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni robocze
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność Brak towaru
ISBN 9788301194864

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

  • Autorzy: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
  • Format: 16.5x23.5cm
  • ISBN: 9788301194864
  • Objętość: 458
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2017
  • Rok wydania: 2020
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Dane producenta

Wydawnictwo Naukowe PWN
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
Poland

recepcja@pwn.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.