Psychologia konsumenta

Dostępność: Duża dostępność
Maksymalna ilość dla możliwych parametrów produktu została osiągnięta.
Wysyłka w ciągu:3 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki: 12
Paczkomaty InPost:
12
InPost Kurier:
13
Poczta Polska:
14
Kurier DPD:
15.5
Cena: 70.94
-10%
Stara cena: 79.00
Ilość (szt.):
Udostępnij:

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

  • Autorzy: Stasiuk Katarzyna, Maison Dominika
  • Format: 16.5x23.5cm
  • ISBN: 9788301194864
  • Objętość: 458
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2017
  • Rok wydania: 2020
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Sklep internetowy na oprogramowaniu Sky-Shop.pl SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni