• Psychologia coachingu biznesowego

Brak towaru
33,00 zł -12% 28,95 zł
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
27,75 zł
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 13,50 zł
Paczkomaty InPost 13,50 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Kurier DHL 19,70 zł
Dostępność Brak towaru
ISBN 9788377440537

Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu - poprawy efektywności funkcjonowania. Ze Wstępu

  • Autorzy: Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota
  • Format: 14.5x21.0cm
  • ISBN: 9788377440537
  • Objętość: 174
  • Oprawa: Twarda
  • Rok wydania: 2016
  • Wydawca: Harmonia
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.