-
Psychologia coachingu biznesowego
Symbol:
80608904036KS
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2 - 5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | Brak towaru 0 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788377440537 |
EAN | 9788377440537 |
Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu - poprawy efektywności funkcjonowania. Ze Wstępu
- Autorzy: Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota
- Format: 14.5x21.0cm
- ISBN: 9788377440537
- Objętość: 174
- Oprawa: Twarda
- Rok wydania: 2016
- Wydawca: Harmonia
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.