• Psychologia coachingu biznesowego

Brak towaru
33.00 -12% 28.95
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
33
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność Brak towaru
ISBN 9788377440537

Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu - poprawy efektywności funkcjonowania. Ze Wstępu

  • Autorzy: Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota
  • Format: 14.5x21.0cm
  • ISBN: 9788377440537
  • Objętość: 174
  • Oprawa: Twarda
  • Rok wydania: 2016
  • Wydawca: Harmonia
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.