• Marketing usług zdrowotnych

Brak towaru
82,00 zł -9% 74,35 zł
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
82,00 zł
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 13,50 zł
Paczkomaty InPost 13,50 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Kurier DHL 19,70 zł
Dostępność Brak towaru

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej „marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań. Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku prowadzonej praktyki.

  • Autorzy: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
  • Autorzy: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
  • Format: 16.5x23.5cm
  • ISBN: 9788381027779
  • Objętość: 346
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2023
  • Wydawca: CeDeWu
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.