-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Książki medyczne
- LEK Podręczniki
- LDEK Podręczniki
- Podręczniki medyczne
- Książki weterynaryjne
-
Psychologia
- Medycyna estetyczna
- Prawo medyczne
- Dla kandydatów na AM
- Kosmetologia
- Historia medycyny
- Słowniki/Encyklopedie medyczne
- Zwierzęta domowe
- Książki anglojęzyczne
- Poradniki dla pacjentów
- Dieta/Żywienie
- Komplety
- Anatomia - Promocje
-
Kino, film, psychologia

Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2 - 5 dni roboczych | ||||||
Cena przesyłki |
13,50 zł
|
||||||
Dostępność |
Brak towaru
|
Kod kreskowy | |
EAN | 9788363590963 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
To kolejna publikacja w serii "Psychologia stosowana". Artykuły zgromadzone w tej książce są przykładem analiz relacji między: filmem a jego odbiorcą, samym filmem (np. analiza dzieła filmowego z wykorzystaniem teorii psychologicznej), a także filmem a jego autorem. Psychologia w filmie, filmy psychologiczne, metody psychologiczne do analizy i interpretacji przekazów audiowizualnych, wykorzystanie filmu w edukacji psychologicznej czy w badaniach dotyczących np. funkcjonowania procesów poznawczych człowieka. Współczesne przykłady ukazujące relacje między X muzą i jedną z wiodących nauk społecznych można by mnożyć. Film intrygował, ciekawił, uruchamiał w widzach emocje i przyciągał od zawsze przedstawicieli różnych grup społecznych. To właśnie oni - ulegając magii kina - przenosili się mentalnie w całkowicie nowy wymiar odczuwania rzeczywistości, a swoją obecnością i zainteresowaniem motywowali twórców do rozwijania „języka" i innych środków technicznych, by uzyskać coraz to lepszy efekt realności. Voyeuryzm, termin przeniesiony w obręb refleksji filmoznawczej z terenu psychoanalizy i seksuologii, stał się podstawową zasadą ustanawiającą skopofiliczną relację między obrazem filmowym a jego odbiorcą. Kino z kolei stało się przestrzenią praktyk kulturowych, w których zarówno wspomniane już pojęcie voyeuryzmu, jak i ekshibicjonizm zostały uwolnione od swoich pierwotnych, parafilnych denotacji i dookreślone przymiotnikiem „filmowy". Odtąd będą opisywać istotę kina i komunikacji audiowizualnej opartych na relacji między widzem (voyeurem) a rzeczywistością przedstawioną na ekranie. Ze Wstępu autorstwa prof. Agnieszki Ogonowskiej
- Format: 14.5x20.5cm
- ISBN: 9788363590963
- Objętość: 320
- Oprawa: Miękka
- Redakcja: Ogonowska Agnieszka
- Rok wydania: 2018
- Wydawca: Wydawnictwo Edukacyjne
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
126,95 zł
24,36 zł
24,33 zł
674,25 zł
225,75 zł
126,95 zł
24,36 zł
24,33 zł
674,25 zł
225,75 zł
126,95 zł
24,36 zł
24,33 zł
674,25 zł
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
37,80 zł
40,00 zł
47,00 zł
58,50 zł
40,50 zł
15,00 zł
45,00 zł
91,69 zł
162,21 zł
37,80 zł
40,00 zł
47,00 zł
58,50 zł
40,50 zł
15,00 zł
45,00 zł
91,69 zł
162,21 zł
37,80 zł
40,00 zł
47,00 zł
58,50 zł
40,50 zł
15,00 zł
220,37 zł
65,49 zł
57,87 zł
87,28 zł
157,80 zł
310,00 zł
45,00 zł
54,28 zł
264,88 zł
264,88 zł
135,88 zł
159,00 zł
45,00 zł
69,30 zł
222,50 zł
30,00 zł
75,00 zł
30,00 zł
24,00 zł
71,00 zł
72,00 zł