• Jakość usług medycznych

Brak towaru
79.99 -9% 72.51
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
72.51
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni robocze
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność Brak towaru
ISBN 9788381025294

W monografii zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych. Inspiracją do powstania książki był fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego „Zdrowie dla Pomorzan", oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej. Wśród omówionych tematów: • rola i istota jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych • różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma • narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno o charakterze ogólnym, jak i specyficznym, np. metoda HFMEA czy MedCARVER+Shock, • podstawowe modele doskonałości, a także idea i znaczenie takich inicjatyw jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.

  • Autorzy: Wiśniewska Małgorzata Z.
  • Format: 16.5x23.5cm
  • ISBN: 9788381025294
  • Objętość: 304
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2021
  • Tłumacze: .
  • Wydawca: CeDeWu
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.