• Jakość usług medycznych

Brak towaru
65,00 zł -10% 58,50 zł
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
65,00 zł
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 13,50 zł
Paczkomaty InPost 13,50 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Kurier DHL 19,70 zł
Dostępność Brak towaru
ISBN 9788376415079

Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Jakość usługi medycznej przedstawione jest jako wartość mająca wiele wymiarów. Oceniać ją możemy w wielu płaszczyznach, np. procesów wewnętrznych, pacjentów, pracowników czy wyników finansowych. Głównym celem autorów było zaproponowanie metodyki oceny jakości procesów w usługach medycznych, w zakładach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i może mieć zastosowanie we wszystkich podmiotach świadczących nie tylko usługi medyczne.

  • Autorzy: Detyna Beata, Detyna Jerzy
  • Wydawca: Difin
  • Oprawa: Miękka
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Objętość: 350
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788376415079

Dane producenta

Difin sp z o.o.
ul. F. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
Poland

info@difin.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.