Jakość usług medycznych

Dostępność: Mało
Maksymalna ilość dla możliwych parametrów produktu została osiągnięta.
Wydawca:
Wysyłka w ciągu:3 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki: 12
Paczkomaty InPost:
12
InPost Kurier:
13
Poczta Polska:
14
Kurier DPD:
15.5
Cena: 59.00
-9%
Stara cena: 65.00
Ilość (szt.):
Udostępnij:

Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Jakość usługi medycznej przedstawione jest jako wartość mająca wiele wymiarów. Oceniać ją możemy w wielu płaszczyznach, np. procesów wewnętrznych, pacjentów, pracowników czy wyników finansowych. Głównym celem autorów było zaproponowanie metodyki oceny jakości procesów w usługach medycznych, w zakładach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i może mieć zastosowanie we wszystkich podmiotach świadczących nie tylko usługi medyczne.

  • Autorzy: Detyna Beata, Detyna Jerzy
  • Format: 16.0x23.0cm
  • ISBN: 9788376415079
  • Objętość: 350
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2011
  • Wydawca: Difin
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Komentarze i opinie mogą dodawać tylko zalogowani Klienci.
Sklep internetowy na oprogramowaniu Sky-Shop.pl SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie

Produkt został dodany do koszyka

Do Twojego koszyka została dodana wybrana ilość sztuk produktu. Podczas realizacji zamówienia będzie można ją zmienić.

Szczegółowa zawartość koszyka znajduje się u góry strony pod ikoną koszyka.

Informacja

Produkt został dodany do przechowalni