• Jakość usług medycznych

Brak towaru
65.00 -10% 58.50
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
58.5
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 3 dni robocze
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność Brak towaru
ISBN 9788376415079

Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Jakość usługi medycznej przedstawione jest jako wartość mająca wiele wymiarów. Oceniać ją możemy w wielu płaszczyznach, np. procesów wewnętrznych, pacjentów, pracowników czy wyników finansowych. Głównym celem autorów było zaproponowanie metodyki oceny jakości procesów w usługach medycznych, w zakładach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i może mieć zastosowanie we wszystkich podmiotach świadczących nie tylko usługi medyczne.

  • Autorzy: Detyna Beata, Detyna Jerzy
  • Wydawca: Difin
  • Oprawa: Miękka
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Objętość: 350
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788376415079

Dane producenta

Difin sp z o.o.
ul. F. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa
Poland

info@difin.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.