• Zakażenia szpitalne w onkologii

169.00 -59% 70.09
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
144.97
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność Duża dostępność
ISBN 9788320055313

Zakażenia zawsze towarzyszyły nowotworom i ich leczeniu. Pogłębiona wiedza na temat wzajemnej zależności: nowotwór - zakażenia jest niezbędna dla terapeutycznego sukcesu w leczeniu złośliwych nowotworów. Dlatego w książce oprócz przedstawienia drobnoustrojów patogennych odpowiedzialnych za szpitalne zakażenia w onkologii omówiono ponadto: praktyczne zasady pobierania materiału do mikrobiologicznych badań i interpretacji wyników stosowanie racjonalnej antybiotykoterapii , stany nagłe związane z szeroko pojętą problematyką zakażeń u chorych na nowotwory , organizację i zadania zespołu kontroli oraz prawne aspekty dotyczące chorych i medycznego personelu w związku za szpitalnymi zakażeniami W publikacji uwzględniono także zagadnienia dotyczące profilaktyki, w tym , co do tej pory nie było omawiane w polskiej medycznej literaturze, osobny rozdział poświęcono powierzchniom o właściwościach przeciwdrobnoustrojowych, a konkretnie roli miedzi. Może to stanowić wytyczną do zastosowania tego metalu do pokrycia nim sprzętu stanowiącego wyposażenie szpitala , szczególnie w bloku operacyjnym . Publikacja dostarczy praktycznych informacji uzupełniających wiedzę na temat optymalnego leczenia nowotworów z uwzględnieniem szeroko pojętej problematyki zakażeń w tym zakażeń szpitalnych lekarzom specjalistom jak i tym szkolącym się w dyscyplinach onkologicznych. Po książkę powinni także sięgnąć zarządzający szpitalami, gdyż treści w niej zawarte przyczynią się do poprawy jakości leczenia w onkologii w oparciu o korzystne wskaźniki: ryzyko- korzyść i koszt-korzyść.

  • Format: 16.5x23.5cm
  • ISBN: 9788320055313
  • Objętość: 296
  • Oprawa: Miękka
  • Redakcja: Szawłowski Andrzej W.
  • Rok wydania: 2018
  • Wydawca: PZWL
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.