-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Książki medyczne
- LEK Podręczniki
- LDEK Podręczniki
- Podręczniki medyczne
- Książki weterynaryjne
-
Psychologia
- Medycyna estetyczna
- Prawo medyczne
- Dla kandydatów na AM
- Kosmetologia
- Historia medycyny
- Słowniki/Encyklopedie medyczne
- Zwierzęta domowe
- Książki anglojęzyczne
- Poradniki dla pacjentów
- Dieta/Żywienie
- Komplety
- Anatomia - Promocje
-
Wybrane problemy psychologiczne współczesnej szkoły
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 3 dni robocze | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
Brak towaru
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788366470682 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Autorzy książki podejmują fundamentalne zagadnienia dotyczące psychologicznych aspektów funkcjonowania współczesnej szkoły w czterech blokach tematycznych: - Wspieranie ucznia w procesie przyswajania wiedzy, analiza czynników sprzyjających i niekorzystnych - Wspieranie ucznia w rozwoju emocjonalnym i społecznym - Sylwetka nauczyciela - Analiza zjawiska przemocy oraz propozycje przeciwdziałania Autorzy są zarówno naukowcami, badaczami, jak i specjalistami praktykami w swoich dziedzinach, co pozwoliło im nie tylko na przedstawienie najnowszej wiedzy psychologicznej, lecz także na zilustrowanie omawianych zagadnień realnymi przykładami z praktyki szkolnej. Dzięki temu monografia nabrała bardzo żywego, bezpośredniego charakteru. Ogromnym jej atutem jest również omówienie szerokiej gamy programów profilaktyczno-wychowawczych, ułatwiających pedagogom i psychologom odnoszenie się do takich zjawisk jak doświadczanie przemocy, stygmatyzacja, samotność, trudności w funkcjonowaniu rodzin, zagrożenia dla zdrowia związane z używaniem substancji psychoaktywnych czy niewłaściwe nawyki żywieniowe. z recenzji dr hab. Elżbiety Turskiej, profesor Uniwersytetu Śląskiego Książka odkrywa przed czytelnikiem na nowo zdefiniowaną szkołę, uwrażliwia na rozliczne doświadczenia i problemy uczniów oraz nauczycieli, a także stanowi cenne źródło wiedzy o sposobach wspierania i stymulacji uczniów z różnymi ograniczeniami i w różnych okolicznościach. z recenzji dr hab. Ludwiki Wojciechowskiej, profesor Uniwersytetu Zielonogórskiego
- ISBN: 9788366470682
- Objętość: 364
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Redakcja: Burnos Agnieszka, Bargiel-Matusiewicz Kamila, Katra Grażyna, Pisula Ewa
- Rok wydania: 2021
- Wydawca: Scholar
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
75.60
62.37
56.63
225.75
86.13
114.16
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
93.60
37.80
42.00
58.50
40.50
42.40
40.00
39.60
128.14
238.06
85.75
114.16
179.10
224.10
60.50
131.87
52.00
264.88
159.00
43.20
64.35
212.50
31.28
27.60
80.96
30.36
31.85
33.12
64.35