-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Książki medyczne
- LEK Podręczniki
- LDEK Podręczniki
- Podręczniki medyczne
- Książki weterynaryjne
-
Psychologia
- Medycyna estetyczna
- Prawo medyczne
- Dla kandydatów na AM
- Kosmetologia
- Historia medycyny
- Słowniki/Encyklopedie medyczne
- Zwierzęta domowe
- Książki anglojęzyczne
- Poradniki dla pacjentów
- Dieta/Żywienie
- Komplety
- Anatomia - Promocje
-
Wybrane problemy psychologiczne współczesnej szkoły
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 3 dni robocze | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
Brak towaru
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788366470682 |
- Opis
- Informacje dot. bezpieczeństwa
- Opinie i oceny (0)
Autorzy książki podejmują fundamentalne zagadnienia dotyczące psychologicznych aspektów funkcjonowania współczesnej szkoły w czterech blokach tematycznych: - Wspieranie ucznia w procesie przyswajania wiedzy, analiza czynników sprzyjających i niekorzystnych - Wspieranie ucznia w rozwoju emocjonalnym i społecznym - Sylwetka nauczyciela - Analiza zjawiska przemocy oraz propozycje przeciwdziałania Autorzy są zarówno naukowcami, badaczami, jak i specjalistami praktykami w swoich dziedzinach, co pozwoliło im nie tylko na przedstawienie najnowszej wiedzy psychologicznej, lecz także na zilustrowanie omawianych zagadnień realnymi przykładami z praktyki szkolnej. Dzięki temu monografia nabrała bardzo żywego, bezpośredniego charakteru. Ogromnym jej atutem jest również omówienie szerokiej gamy programów profilaktyczno-wychowawczych, ułatwiających pedagogom i psychologom odnoszenie się do takich zjawisk jak doświadczanie przemocy, stygmatyzacja, samotność, trudności w funkcjonowaniu rodzin, zagrożenia dla zdrowia związane z używaniem substancji psychoaktywnych czy niewłaściwe nawyki żywieniowe. z recenzji dr hab. Elżbiety Turskiej, profesor Uniwersytetu Śląskiego Książka odkrywa przed czytelnikiem na nowo zdefiniowaną szkołę, uwrażliwia na rozliczne doświadczenia i problemy uczniów oraz nauczycieli, a także stanowi cenne źródło wiedzy o sposobach wspierania i stymulacji uczniów z różnymi ograniczeniami i w różnych okolicznościach. z recenzji dr hab. Ludwiki Wojciechowskiej, profesor Uniwersytetu Zielonogórskiego
- ISBN: 9788366470682
- Objętość: 364
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
- Redakcja: Burnos Agnieszka, Bargiel-Matusiewicz Kamila, Katra Grażyna, Pisula Ewa
- Rok wydania: 2021
- Wydawca: Scholar
Dane producenta
Wydawnictwo Naukowe Scholar Spółka z o.o.
Oboźna 1, III piętro
00-340 Warszawa
Poland
info@scholar.com.pl
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
75.60
62.37
56.63
225.75
86.13
114.16
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
93.60
37.80
42.00
58.50
40.50
42.40
40.00
39.60
128.14
238.06
85.75
114.16
179.10
224.10
60.50
131.87
149.56
52.00
264.88
159.00
43.20
64.35
212.50
31.28
27.60
80.96
30.36
31.85
33.12
64.35