-
Własny gabinet. Poradnik dla lekarza dentysty
Wysyłka w ciągu | 2 - 5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | Mało 3 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788375633191 |
EAN | 9788375633191 |
Książka dla lekarzy, którzy planują otworzyć własny gabinet stomatologiczny. To drogowskaz wskazujący kierunek myślenia i działania oraz uczący, jak ominąć trudności czyhające na przedsiębiorcę i uniknąć wielu błędów.
W poradniku Własny gabinet. Poradnik dla lekarza dentysty Marcin Nowosielski dzieli się własnym doświadczeniem tworzenia gabinetu stomatologicznego jako prywatnej firmy.
Nie jest łatwo być dentystą. To profesja trudna, odpowiedzialna, wiążąca się z dużym ryzykiem. Bycie przedsiębiorcą także nie jest łatwe – ze względów prawnych, ekonomicznych i wielu innych. Autor zdradza, jak z sukcesem połączyć te dwa obszary aktywności. Jak zostać biznesmenem, pozostając lekarzem. Jak zachować równowagę między pracą a życiem prywatnym, a jednocześnie świadczyć usługi na wysokim poziomie i osiągać satysfakcjonujące dochody.
W książce Czytelnik znajdzie odpowiedź m.in. na pytania:
- Czy jest gotowy otworzyć własną praktykę dentystyczną
- Jak wybrać najlepszą lokalizację oraz jak wyposażyć gabinet
- Skąd pozyskać budżet
- Jakie działania marketingowe należy podjąć na różnych etapach prowadzenia działalności
- Jaki powinien być zakres usług gabinetu oraz jak ustalić ich cenę
- Czy warto współpracować z innymi lekarzami/gabinetami
- Autorzy: Marcin Nowosielski
- Format: B5
- Objętość: 276
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2021
- Wydawca: Czelej
Prolog
1. Czy na pewno chcesz otworzyć własny gabinet?
2. Czy powinieneś otworzyć swój gabinet?
3. Jaką formę prawną prowadzenia działalności wybrać?
4. Jaki rodzaj praktyki (model biznesowy) jest najlepszy?
5. Jak wybrać najlepsze miejsce na gabinet?
6. Jakie jest podstawowe wyposażenie niezbędne do rozpoczęcia pracy?
7. Jakie są kolejne elementy wyposażenia, za które warto zapłacić? Dlaczego warto inwestować i jak nie przeinwestować?
8. Właściwe ustalanie cen usług – czy warto rozważać współpracę z NFZ?
9. Jakie działania marketingowe powinieneś podjąć w początkowej fazie prowadzenia gabinetu?
10. Jakie działania marketingowe podjąć w dalszych etapach działalności?
11. Skąd pozyskać budżet potrzebny do otwarcia gabinetu?
12. Czy musisz zatrudniać personel pomocniczy? Jak zatrudniać?
13. Czy powinieneś nawiązać współpracę z innymi lekarzami dentystami?
14. Jak szeroki powinien być zakres Twoich usług? Czym nie warto się zajmować?
15. Gdzie i jak dokonywać zakupów? Jak negocjować ceny?
16. Czy warto robić promocje?
17. Zarobione pieniądze – ile rzeczywiście ich jest i co z nimi robić?
18. Jaką formę opodatkowania wybrać?
19. Oszczędności – na czym można, na czym warto, a na czym trzeba oszczędzać?
20. Własna pracownia rentgenowska – czy warto w nią inwestować?
21. Własna pracownia techniczna, CAD/CAM, cyfryzacja – czy warto w to iść?
22. Sala konferencyjna – do czego może Ci być potrzebna?
23. Budowanie własnej marki – jak robić to dobrze?
24. Jak zarządzać czasem pracy swoim i personelu?
25. Ile muszę płacić pracownikom i jak mogę zmotywować ich do pracy?
26. Jak współpracować z innymi lekarzami i gabinetami?
27. Gwarancje, rękojmie – co to jest i czy muszę je dawać?
28. Jak właściwie rozmawiać z pacjentami i jak przekazywać im trudne informacje?
29. Jak sobie radzić z roszczeniami innych i odpowiedzialnością?
30. Jak zadbać o bezpieczeństwo i higienę prowadzonej działalności?
Epilog
Co zrobić, gdy po przeczytaniu tej książki stwierdzisz, że własna firma to jednak nie Twoje powołanie?
Nota o autorze