-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Książki medyczne
- LEK Podręczniki
- LDEK Podręczniki
- Podręczniki medyczne
- Książki weterynaryjne
-
Psychologia
- Medycyna estetyczna
- Prawo medyczne
- Dla kandydatów na AM
- Kosmetologia
- Historia medycyny
- Słowniki/Encyklopedie medyczne
- Zwierzęta domowe
- Książki anglojęzyczne
- Poradniki dla pacjentów
- Dieta/Żywienie
- Komplety
- Anatomia - Promocje
-
Uzależnienia medialne

Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2 - 5 dni roboczych | ||||||
Cena przesyłki |
13,50 zł
|
||||||
Dostępność |
Brak towaru
|
Kod kreskowy | |
EAN | 9788365669384 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Oto nowe zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki pierwotnie zatytułowanej Uzależnienia medialne, czyli o patologicznym wykorzystaniu mediów. Książka odnosi się do sytuacji, w których dzieci i młodzież wykorzystują media w sposób dysfunkcjonalny - tzn. taki, który okazuje się szkodliwy zarówno dla samego użytkownika, jak i jego otoczenia społecznego. Wyczerpanie pierwszego nakładu pozycji oraz dynamiczny rozwój mediów, a tym samym większa liczba badań empirycznych i studiów teoretycznych dotyczących tej problematyki, sprawiły, że drugie wydanie Uzależnień... zostało zaktualizowane o najnowsze ustalenia, opisy nowoczesnych form profilaktyki i terapii oraz wskazówki bibliograficzne. Publikacja jest przydatną pomocą dla nauczycieli, wychowawców, rodziców, pedagogów i psychologów szkolnych. Agnieszka Ogonowska, prof. dr hab. - psycholog i medioznawca; kierownik: Katedry Mediów i Badań Kulturowych w Instytucie Filologii Polskiej na UP im. KEN w Krakowie, Ośrodka Badań nad Mediami UP oraz Zespołu Badań ds. Psychologii Mediów i Edukacji Medialnej w ramach Ośrodka Badań nad Mediami; ekspert komisji sejmowej ds. przeciwdziałania przemocy w mediach (Komisja Stała/Komisja Polityki Społecznej i Rodziny - IV kadencja Sejmu RP); współpracownik Polskiego Komitetu ds. UNESCO. Prowadzi zajęcia naukowe i warsztaty z zakresu: edukacji medialnej, komunikacji społecznej, psychologii klinicznej dzieci i młodzieży oraz uzależnień behawioralnych w obszarze mediów. Jest założycielką i redaktorką merytoryczną dwóch serii wydawniczych: „Psychologia Stosowana" oraz „Kultura i Społeczeństwo" w Wydawnictwie Edukacyjnym w Krakowie. Pełni funkcję redaktor naczelnej czasopisma naukowego „Studia de Cultura".
- Autorzy: Ogonowska Agnieszka
- Format: 14.5x21.0cm
- ISBN: 9788365669384
- Objętość: 184
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2018
- Wydawca: Wydawnictwo Edukacyjne
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
126,95 zł
24,36 zł
24,33 zł
674,25 zł
225,75 zł
126,95 zł
24,36 zł
24,33 zł
674,25 zł
225,75 zł
126,95 zł
24,36 zł
24,33 zł
674,25 zł
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
37,80 zł
40,00 zł
47,00 zł
58,50 zł
40,50 zł
15,00 zł
45,00 zł
91,69 zł
162,21 zł
37,80 zł
40,00 zł
47,00 zł
58,50 zł
40,50 zł
15,00 zł
45,00 zł
91,69 zł
162,21 zł
37,80 zł
40,00 zł
47,00 zł
58,50 zł
40,50 zł
15,00 zł
220,37 zł
65,49 zł
57,87 zł
87,28 zł
157,80 zł
310,00 zł
45,00 zł
54,28 zł
264,88 zł
264,88 zł
135,88 zł
159,00 zł
45,00 zł
69,30 zł
222,50 zł
30,00 zł
75,00 zł
30,00 zł
24,00 zł
71,00 zł
72,00 zł