• Psychologia starzenia się i strategie dobrego życia

45.00 -13% 39.15
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
45
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Poczta Polska 19
Kurier DHL 19
Dostępność Mało
ISBN 9788380854895

Starość i starzenie się społeczeństw staje się stopniowo coraz lepiej rozpoznanym problemem. Wyzwaniem pozostaje zdiagnozowanie, na ile starość można uczynić produktem i to rentownym. Autorki określają zakres, w jakim seniorzy wpisują się w najnowsze strategie marketingowe na rynku, w jakim zakresie ich zasoby stają się doceniane na rynku pracy (międzygeneracyjny mentoring) i jak oni sami rewolucjonizują technologię (telesenior). Bezsprzecznym atutem książki jest wpisanie się w najnowsze trendy badań społecznych dotykające aktualnych rewolucji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z nakierowaniem na mentoring międzygeneracyjny oraz żywo dyskutowaną dehumanizację medycyny w kierunku teleusług jako sposobów na redukcję kosztów starzenia się globalnego społeczeństwa.

  • Autorzy: Błachnio Aleksandra, Kuryś-Szyncel Karolina, Martynowicz Emilia, Molesztak Aldona
  • Format: 23.0x16.2
  • Format: 16.0x23.0cm
  • ISBN: 9788380854895
  • Objętość: 198
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2017
  • Wydawca: Difin
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.