• Problemy pielęgnacyjne pacjentów z chorobą nowotworową i opieka interdyscyplinarna

104,00 zł -14% 89,47 zł
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
85,18 zł
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12,00 zł
Paczkomaty InPost 12,00 zł
InPost Kurier 14,00 zł
Kurier DHL 19,70 zł
Dostępność Średnia dostępność
ISBN 9788320062694

Nowoczesne kompendium wiedzy dotyczące profesjonalnej opieki nad pacjentem z rozpoznaną chorobą nowotworową. Publikacja została opracowana we współpracy ze specjalistami z zakresu pielęgniarstwa onkologicznego, chirurgicznego, operacyjnego, anestezjologicznego i epidemiologicznego, a także przy współudziale lekarzy, farmaceuty, rehabilitanta, psychologa klinicznego, dietetyka i pracownika socjalnego. W części pierwszej „Problemy pielęgnacyjne pacjentów z chorobą nowotworową" omówiono przykładowe problemy pielęgnacyjne/diagnozy pielęgniarskie dotyczące dorosłych chorych hospitalizowanych na różnych oddziałach szpitalnych. W części drugiej „Opieka interdyscyplinarna" przedstawiono zagadnienia obejmujące różne aspekty farmakoterapii, m.in. suplementy diety, odrębności farmakoterapii u pacjentów z chorobami nowotworowymi w starszym wieku, bezpieczeństwo farmakoterapii w przypadku dzielenia leków doustnych, interakcje lekowe i działania niepożądane leczenia przeciwnowotworowego. Uwzględniono także problemy żywieniowe pacjentów onkologicznych, zadania psychologa klinicznego, opiekę stomatologiczną w trakcie i po zakończeniu terapii onkologicznej oraz zakres pomocy udzielanej przez pracownika socjalnego. Książka niezbędna w codziennej praktyce pielęgniarskiej. Powinna również zainteresować przedstawicieli innych zawodów medycznych.

  • Autorzy: Koper Anna, Koper Krzysztof Jan
  • Format: 16.5x23.5cm
  • ISBN: 9788320062694
  • Objętość: 272
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2021
  • Wydawca: PZWL

Dane producenta

WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa
Poland

226954504
dyrektywa@pwn.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.