• Oczekiwania i realizacja wyrażanych potrzeb zdrowotnych pacjentów w świetle rozwiązań ustawowych

Brak towaru
34.00 -10% 30.60
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
34
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność Brak towaru
ISBN 8385688749

Wyniki badań są interesujące, gdyż odpowiadają na w sumie dość frapujące pytania. Autorka pokusiła się o własne dokonanie zróżnicowania postaw pacjentów w ich oczekiwaniach w stosunku do świadczeniodawców, konstruując tabelę pacjent-wczoraj i pacjent-dziś Ta ciekawa inicjatywa pozwoliła szukać odpowiedzi na pytania odniesione do okresu współczesnego. Nie tylko
z tego faktu można wysnuć wniosek o dużym doświadczeniu p. mgr Aurelii Ostrowskiej w zakresie problemów organizacji ochrony zdrowia. Stworzyła ona m.in. także podstawy kategoryzacji poradni specjalistycznych, opracowała tez definicję standardu medycznego w systemie powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego i określiła kryteria jego opisu.

  • Format: 14.5x21.0cm
  • Autor: Aurelia Ostrowska
  • Objętość: 256
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2002
  • Wydawca: Wydawnictwo Vesalius

1. Wstęp
2. Cel i założenia badawcze
3. Materiał i metodyka działań
4. Sytuacja demograficzno-epidemiologiczna województwa mazowieckiego
5. Czynniki warunkujące wprowadzenie systemu powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego
6. Oczekiwania pacjentów w zakresie potrzeb zdrowotnych w związku
z wprowadzeniem ustawy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym
7. Dostępność świadczeń zdrowotnych jako problem społeczny
8. Realizacja potrzeb zdrowotnych polskich pacjentów na tle realizacji potrzeb zdrowotnych w wybranych krajach Unii Europejskiej i OECD

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.