-
Oczekiwania i realizacja wyrażanych potrzeb zdrowotnych pacjentów w świetle rozwiązań ustawowych
Wysyłka w ciągu | 2 - 5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | Mało 10 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 8385688749 |
EAN | 8385688749 |
Wyniki badań są interesujące, gdyż odpowiadają na w sumie dość frapujące pytania. Autorka pokusiła się o własne dokonanie zróżnicowania postaw pacjentów w ich oczekiwaniach w stosunku do świadczeniodawców, konstruując tabelę pacjent-wczoraj i pacjent-dziś Ta ciekawa inicjatywa pozwoliła szukać odpowiedzi na pytania odniesione do okresu współczesnego. Nie tylko
z tego faktu można wysnuć wniosek o dużym doświadczeniu p. mgr Aurelii Ostrowskiej w zakresie problemów organizacji ochrony zdrowia. Stworzyła ona m.in. także podstawy kategoryzacji poradni specjalistycznych, opracowała tez definicję standardu medycznego w systemie powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego i określiła kryteria jego opisu.
- Format: 14.5x21.0cm
- Autor: Aurelia Ostrowska
- Objętość: 256
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2002
- Wydawca: Wydawnictwo Vesalius
1. Wstęp
2. Cel i założenia badawcze
3. Materiał i metodyka działań
4. Sytuacja demograficzno-epidemiologiczna województwa mazowieckiego
5. Czynniki warunkujące wprowadzenie systemu powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego
6. Oczekiwania pacjentów w zakresie potrzeb zdrowotnych w związku
z wprowadzeniem ustawy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym
7. Dostępność świadczeń zdrowotnych jako problem społeczny
8. Realizacja potrzeb zdrowotnych polskich pacjentów na tle realizacji potrzeb zdrowotnych w wybranych krajach Unii Europejskiej i OECD