-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Książki medyczne
- LEK Podręczniki
- LDEK Podręczniki
- Podręczniki medyczne
- Książki weterynaryjne
-
Psychologia
- Medycyna estetyczna
- Prawo medyczne
- Dla kandydatów na AM
- Kosmetologia
- Historia medycyny
- Słowniki/Encyklopedie medyczne
- Zwierzęta domowe
- Książki anglojęzyczne
- Poradniki dla pacjentów
- Dieta/Żywienie
- Komplety
- Anatomia - Promocje
-
Ocena jakości usług medycznych w psychiatrycznej opiece zdrowotnej
| Wysyłka w ciągu | 3 dni robocze | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
Mało
|
| Kod kreskowy | |
| ISBN | 9788385705895 |
| EAN | 9788385705895 |
- Opis
- SPIS TREŚCI
- Opinie i oceny (0)
Opracowanie zawiera zarówno podstawy teoretyczne do zarządzania jakością (w tym przypomnienie historii i zasad oceny jakości usług psychiatrycznych), jak i praktyczne narzędzia, niezbędne do oceny jakości usług medycznych. Jest podsumowaniem doświadczeń związanych z wdrażaniem w Instytucie Psychiatrii i Neurologii normy ISO 9001-2000, której celem jest utrzymanie poziomu świadczonych usług. Niezbędnym wymogiem formalnym do pozyskania i utrzymania normy ISO jest ocena satysfakcji pacjenta. Służą do tego celu trzy narzędzia: Kwestionariusz opinii pacjenta na temat pobytu w oddziale całodobowym, Kwestionariusz opinii pacjenta na temat opieki w oddziale dziennym, poradni lub w leczeniu środowiskowy oraz Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta z otrzymanej usługi medycznej (tzw. Skala Werońska) dla pacjentów oddziałów dziennych, poradni oraz leczenia środowiskowego. Narzędzia te zostały udostępnione zarówno w formie tekstowej, jak i elektronicznej - dołączona do broszury płyta CD zawiera wszystkie trzy kwestionariusze, co umożliwia ich wydrukowanie i wykorzystywanie. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie okaże się przydatne w praktyce oraz zachęci do wspólnej dyskusji nad zmianą kształtu opieki zdrowotnej.
- Autorzy: Indulska Anna, Anczewska Marta, Raduj Joanna, Prot Katarzyna, Pałyska Maciej
- Format: 14.5x20.5cm
- ISBN: 9788385705895
- Objętość: 76
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2008
- Wydawca: Instytut Psychiatrii i Neurologii
Wstęp
- Terminologia
- Badanie jakości usług w psychiatrycznej opiece zdrowotnej
- Doświadczenia Instytutu Psychiatrii i Neurologii w badaniu jakości usług medycznych
Piśmiennictwo
Załączniki
- Kwestionariusz opinii pacjenta na temat pobytu w oddziale całodobowym
- Kwestionariusz opinii pacjenta na temat opieki w oddziale dziennym, poradni lub w leczeniu środowiskowym
- Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta z otrzymanej usługi medycznej - Verona Service Satisfaction Scale VSSS-54 dla pacjentów oddziałów dziennych, poradni oraz leczenia środowiskowego
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
75.60
56.63
225.75
83.16
33.60
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
93.60
37.80
42.00
58.50
40.50
42.40
40.00
39.60
128.14
238.06
85.75
114.16
179.10
224.10
60.50
131.87
52.00
264.88
159.00
43.20
64.35
212.50
31.28
27.60
80.96
30.36
31.85
33.12
64.35