-
Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego
Symbol:
48.00
-8%
44.16
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
48
Wysyłka w ciągu | 2 - 5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | Mało 4 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788375631647 |
EAN | 9788375631647 |
Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług. Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych. Z recenzji prof. Janusza Kleinroka
- Autorzy: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
- Format: 17.0x24.0cm
- ISBN: 9788375631647
- Objętość: 198
- Oprawa: Twarda
- Rok wydania: 2011
- Wydawca: Czelej
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.