• Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

48.00 -8% 44.16
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
48
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Poczta Polska 19
Kurier DHL 19
Dostępność Mało
ISBN 9788375631647

Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług. Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych. Z recenzji prof. Janusza Kleinroka

  • Autorzy: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
  • Format: 17.0x24.0cm
  • ISBN: 9788375631647
  • Objętość: 198
  • Oprawa: Twarda
  • Rok wydania: 2011
  • Wydawca: Czelej
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.