• Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

Brak towaru
48,00 zł -8% 44,16 zł
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
48,00 zł
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 13,50 zł
Paczkomaty InPost 13,50 zł
InPost Kurier 17,00 zł
Kurier DHL 19,70 zł
Dostępność Brak towaru
ISBN 9788375631647

Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług. Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych. Z recenzji prof. Janusza Kleinroka

  • Autorzy: Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
  • Format: 17.0x24.0cm
  • ISBN: 9788375631647
  • Objętość: 198
  • Oprawa: Twarda
  • Rok wydania: 2011
  • Wydawca: Czelej
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.