• Komunikowanie interpersonalne w pielęgniarstwie

119.00 -14% 102.38
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
119
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność Średnia dostępność
ISBN 9788320052954

Rozmowa z chorym to jedno z najtrudniejszych zadań, przed jakim stają lekarze, pielęgniarki i bliscy osób chorych. Współczesna pielęgniarka nie może być prawdziwą profesjonalistką bez zdolności właściwego przekazywania swojej wiedzy i bez dobrej umiejętności odpowiedniej interpretacji wiadomości przekazywanych jej przez pacjenta. Niewiele jest jednak publikacji, które całościowo ujmują komunikację w praktyce pielęgniarskiej. Nawiązanie kontaktu z osobą chorą nie jest łatwe, dlatego sprawnego komunikowania powinno się nauczać już w podczas studiów. Znajomość komunikacji werbalnej i niewerbalnej pozwala pielęgniarce lepiej zrozumieć pacjenta i jego potrzeby, pacjent zaś ma zagwarantowane poczucie bezpieczeństwa i nie odczuwa negatywnych emocji wynikających z poczucia niezrozumienia. W książce, stworzonej przez zespół złożony z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, logopedów i filozofów, przystępnie przedstawiono sposoby komunikowania w pielęgniarstwie.

  • Format: 16.5x23.5cm
  • ISBN: 9788320052954
  • Objętość: 290
  • Oprawa: Miękka
  • Redakcja: Kwiatkowska Anna, Krajewska-Kułak Elżbieta, Panek Wenancjusz
  • Rok wydania: 2016
  • Wydawca: PZWL
Wprowadzenie 
1. Spotkanie - komunikacja - dialog. Warunki wstępne
2. Podstawy teoretyczne procesu komunikowania
3. Komunikowanie się w pielęgniarstwie - zasady ogólne
4. Specyficzne problemy komunikowania się z osobami w różnych stanach chorobowych
5. Komunikacja interpersonalna w promocji zdrowia
6. Etyczne i prawne aspekty komunikowania się pielęgniarki z pacjentem
7. Komunikowanie w działalności badawczej i naukowej
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.