• Edukacja zdrowotna

69.00 -14% 59.37
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
69
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Poczta Polska 19
Kurier DHL 19
Dostępność Mało
ISBN 9788320051322

Im ciekawszy i atrakcyjniejszy sposób prowadzenia zajęć dydaktycznych, tym łatwiej i chętniej podopieczni biorą w nich udział. Niniejsza pozycja może być źródłem teoretycznej i praktycznej wiedzy dla pielęgniarek / położnych, edukatorów, których zadaniem jest przygotowanie pacjentów do samoopieki w cukrzycy.

  • Autorzy: Nowakowska Halina
  • Format: 16.0x23.0cm
  • ISBN: 9788320051322
  • Objętość: 108
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2016
  • Wydawca: PZWL
Rozdział 1. Podstawy wiedzy o nauczaniu i uczeniu się
1.1. Teorie uczenia się
1.1.1. Teorie klasyczne
1.1.2. Teorie behawiorystyczne
1.1.3. Teorie uczenia się przez rozwiązywanie problemów
1.1.4. Teorie współczesne
1.2. Strategie edukacji – cztery drogi uczenia się
1.2.1. Strategia asocjacji wiedzy
1.2.2. Strategia problemowa
1.2.3. Strategia emocjonalnego przeżywania
1.2.4. Strategia operacyjna
1.3. Strategie edukacji dorosłych
Rozdział 2. Na czym polega uczenie się?
2.1. Istota procesu przyswajania wiedzy
2.1.1. Pamięć krótkotrwała
2.1.2. Pamięć długotrwała
2.1.3. Funkcje obrazu w procesie kształcenia
2.1.4. Wspieranie pamięci
2.1.5. Rola motywacji w procesie przyswajania wiedzy
2.1.6. Rola emocji i nastroju w procesie przyswajania wiedzy
2.1.7. Pochwała jako narzędzie pracy nauczyciela
Rozdział 3. Elementy procesu dydaktycznego
3.1. Najważniejszy jest cel zajęć
3.2. Zasady nauczania – uczenia się
3.3. Treści kształcenia
3.4. Jak skutecznie tłumaczyć treści zajęć?
3.5. Aktywizujące techniki nauczania
3.5.1. Podział aktywizujących metod kształcenia i ich przykłady
3.6. Od czego zależy wybór metody nauczania?
3.7. Sprawdzanie osiągnięć uczniów
Rozdział 4. Komunikacja interpersonalna w procesie dydaktycznym
4.1. Rodzaje komunikacji interpersonalnej
4.2. Jak wywrzeć pozytywne wrażenie podczas zajęć dydaktycznych?
4.2.1. Najważniejszy jest dobry początek zajęć
4.2.2. Zadbaj o prawidłową postawę ciała
4.2.3. Kultura języka mówionego
4.2.4. Trema – wróg czy sprzymierzeniec?
4.2.5. Warunki poprawnego eksploatowania głosu
4.2.6. Materiały do ćwiczeń prawidłowej emisji głosu i dykcji
Podsumowanie
Bibliografia
Skorowidz
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.