• Dydaktyka szkoły wyższej o profilu medycznym

89.00 -14% 76.58
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
89
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Poczta Polska 19
Kurier DHL 19
Dostępność Mało
ISBN 9788320052411

Niezbędny przewodnik dla nauczycieli akademickich, edukatorów oraz innych osób, które zawodowo zajmują się dydaktyką medyczną. Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem od dawna, czy też dopiero zaczynasz pracę w edukacji, na pewno masz już własny pogląd na temat procesu kształcenia, poparty zapewne własnymi doświadczeniami edukacyjnymi. Niejednokrotnie przecież byłaś/byłeś uczestnikiem zajęć dydaktycznych i wiesz, że niektóre były doskonale przeprowadzone, a niektóre na nieco gorszym poziomie. Niniejsza książka stanowi podstawę do autorefleksji nad tym, jakim ja jestem nauczycielem. Jak mogę uczyć najefektywniej i najskuteczniej.

  • Autorzy: Herda-Płonka K. , Krzemień G.
  • Format: 16.0x23.0cm
  • ISBN: 9788320052411
  • Objętość: 186
  • Oprawa: Miękka
  • Redakcja: Herda-Płonka Katarzyna , Krzemień Grażyna
  • Rok wydania: 2016
  • Wydawca: PZWL
1. Wprowadzenie do dydaktyki szkoły wyższej o profilu medycznym – Katarzyna Herda-Płonka
2. Nauczyciel
Wybrane aspekty etyczne w pracy nauczyciela akademickiego – Bogusław Zapart
Psychologiczne aspekty uczenia się. Zakres kompetencji psychologicznych nauczyciela – Katarzyna Sitnik-Warchulska
Nauczyciel i student w procesie kształcenia – Katarzyna Herda-Płonka
Kompetencje medialne nauczyciela akademickiego – Katarzyna Herda-Płonka
3. Wybrane elementy procesu kształcenia
Klasyfikacja celów kształcenia. Koncepcje taksonomiczne celów kształcenia – Grażyna Krzemień
Autorski program nauczania a dobór treści kształcenia – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień
Metody nauczania w dydaktyce szkoły wyższej o profilu medycznym – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień
Formy nauczania – środki dydaktyczne – zasady nauczania – plakat konferencyjny – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień
Kontrola i ocena procesu dydaktycznego – Katarzyna Herda-Płonka
4. Przykładowe scenariusze zajęć opracowane przez słuchaczy studiów doktoranckich Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Scenariusz I. Stwardnienie rozsiane jako przykład schorzenia demielinizacyjnego – Natalia Niedziela
Scenariusz II. Mszaki – treści uzupełniające dla przedmiotu botanika farmaceutyczna – Dorota Smolińska
Scenariusz III. Stosowanie substytutów cukru w produkcji żywności niskoenergetycznej – Justyna Nowak
Scenariusz IV. Niedomykalność zastawki mitralnej – Anna Leopold-Jadczyk
Scenariusz V. Tłuszcze w żywieniu człowieka – Aneta Koszowska
Scenariusz VI. Diagnostyka gruźlicy – Dagmara Jaworska
Scenariusz VII. Metody antykoncepcyjne – regulacja narodzin – Aleksandra Ruci
Scenariusz VIII. Interakcje leków z żywnością i suplementami diety jako problem społeczny – Magdalena Stafińska
Scenariusz IX. Wiem, co jem. Skład chemiczny żywności – Karina Wengel
Scenariusz X. Postępowanie lekarskie w migotaniu przedsionków (AF) – Beata Białkowska
Scenariusz XI. Metody łagodzenia bólu porodowego – Agnieszka Bąk
Scenariusz XII. Zapalenie naczyń – diagnostyka różnicowa i leczenie – Anna Krajewska
Piśmiennictwo
Aneks – przykładowe arkusze ewaluacji
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.