-
Dydaktyka szkoły wyższej o profilu medycznym
Symbol:
82139400218KS
89.00
-14%
76.58
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
89
Wysyłka w ciągu | 2 - 5 dni roboczych |
Cena przesyłki | 12 |
Dostępność | Mało 11 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788320052411 |
EAN | 9788320052411 |
Niezbędny przewodnik dla nauczycieli akademickich, edukatorów oraz innych osób, które zawodowo zajmują się dydaktyką medyczną. Bez względu na to, czy jesteś nauczycielem od dawna, czy też dopiero zaczynasz pracę w edukacji, na pewno masz już własny pogląd na temat procesu kształcenia, poparty zapewne własnymi doświadczeniami edukacyjnymi. Niejednokrotnie przecież byłaś/byłeś uczestnikiem zajęć dydaktycznych i wiesz, że niektóre były doskonale przeprowadzone, a niektóre na nieco gorszym poziomie. Niniejsza książka stanowi podstawę do autorefleksji nad tym, jakim ja jestem nauczycielem. Jak mogę uczyć najefektywniej i najskuteczniej.
- Autorzy: Herda-Płonka K. , Krzemień G.
- Format: 16.0x23.0cm
- ISBN: 9788320052411
- Objętość: 186
- Oprawa: Miękka
- Redakcja: Herda-Płonka Katarzyna , Krzemień Grażyna
- Rok wydania: 2016
- Wydawca: PZWL
1. Wprowadzenie do dydaktyki szkoły wyższej o profilu medycznym – Katarzyna Herda-Płonka
2. Nauczyciel
Wybrane aspekty etyczne w pracy nauczyciela akademickiego – Bogusław Zapart
Psychologiczne aspekty uczenia się. Zakres kompetencji psychologicznych nauczyciela – Katarzyna Sitnik-Warchulska
Nauczyciel i student w procesie kształcenia – Katarzyna Herda-Płonka
Kompetencje medialne nauczyciela akademickiego – Katarzyna Herda-Płonka
3. Wybrane elementy procesu kształcenia
Klasyfikacja celów kształcenia. Koncepcje taksonomiczne celów kształcenia – Grażyna Krzemień
Autorski program nauczania a dobór treści kształcenia – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień
Metody nauczania w dydaktyce szkoły wyższej o profilu medycznym – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień
Formy nauczania – środki dydaktyczne – zasady nauczania – plakat konferencyjny – Katarzyna Herda-Płonka, Grażyna Krzemień
Kontrola i ocena procesu dydaktycznego – Katarzyna Herda-Płonka
4. Przykładowe scenariusze zajęć opracowane przez słuchaczy studiów doktoranckich Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Scenariusz I. Stwardnienie rozsiane jako przykład schorzenia demielinizacyjnego – Natalia Niedziela
Scenariusz II. Mszaki – treści uzupełniające dla przedmiotu botanika farmaceutyczna – Dorota Smolińska
Scenariusz III. Stosowanie substytutów cukru w produkcji żywności niskoenergetycznej – Justyna Nowak
Scenariusz IV. Niedomykalność zastawki mitralnej – Anna Leopold-Jadczyk
Scenariusz V. Tłuszcze w żywieniu człowieka – Aneta Koszowska
Scenariusz VI. Diagnostyka gruźlicy – Dagmara Jaworska
Scenariusz VII. Metody antykoncepcyjne – regulacja narodzin – Aleksandra Ruci
Scenariusz VIII. Interakcje leków z żywnością i suplementami diety jako problem społeczny – Magdalena Stafińska
Scenariusz IX. Wiem, co jem. Skład chemiczny żywności – Karina Wengel
Scenariusz X. Postępowanie lekarskie w migotaniu przedsionków (AF) – Beata Białkowska
Scenariusz XI. Metody łagodzenia bólu porodowego – Agnieszka Bąk
Scenariusz XII. Zapalenie naczyń – diagnostyka różnicowa i leczenie – Anna Krajewska
Piśmiennictwo
Aneks – przykładowe arkusze ewaluacji
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.