• Promocja zdrowia w praktyce

149.00 -14% 128.14
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
132.98
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 3 dni robocze
Cena przesyłki 13.5
Paczkomaty InPost 13.5
InPost Kurier 17
Kurier DHL 19.7
Dostępność Duża dostępność

Promocja zdrowia jest kluczowym komponentem zdrowia publicznego, który łączy edukację zdrowotną skierowaną do jednostek i społeczności, poprawę świadczeń oraz rzecznictwo ukierunkowane na wywieranie wpływu na polityki dotyczące zdrowia. Promocja zdrowia stanowi istotną część działań większości pracowników ochrony zdrowia i służb społecznych, w tym pielęgniarek, lekarzy, przedstawicieli pokrewnych zawodów związanych z opieką zdrowotną, rehabilitantów, pracowników społeczności, służb sanitarnych i zdrowia publicznego. Niniejsza książka zawiera ilustracje, studia przypadków, wskazówki i listy kontrolne z instrukcjami „krok po kroku" i przedstawia: praktyczne wprowadzenie do promocji zdrowia, debaty oraz kwestie etyczne związane z promowaniem zdrowia i zachęcaniem ludzi do prozdrowotnego stylu życia, zagadnienia dotyczące reorientacji służb, rozwijania działań społeczności na rzecz zdrowia, stawiania czoła społecznym i ekonomicznym uwarunkowaniom zdrowia oraz wpływu na politykę; powiązania z niektórymi kluczowymi kompetencjami w zakresie zdrowia publicznego, komunikowania na rzecz zdrowia oraz promocji zdrowia określonymi w Skills for Health Programme i National Occupational Standards; przewodnik dotyczący promocji zdrowia w społeczności, miejscu pracy, szkolnictwie, podstawowej opiece zdrowotnej, szpitalu i innych instytucjach; ustrukturyzowane zadania umożliwiające czytelnikowi zastosowanie treści książki do jego sytuacji; punkt wyjścia dla dalszych studiów w zakresie promocji zdrowia - na końcu każdego rozdziału zaproponowano warte przeczytania pozycje piśmiennictwa dotyczącego promocji zdrowia, a w ostatnim rozdziale zawarto przegląd piśmiennictwa z tej dziedziny. Z tekstu Książkę Promocja zdrowia w praktyce napisali wykładowcy i pracownicy naukowi z Leeds Beckett University- mający znaczący dorobek i doświadczenia w tej dziedzinie. Zaprezentowali nowoczesne, wielostronne podejście do promocji zdrowia, jej strategię, kwestie etyczne oraz zasady planowania i skutecznego działania. Wartością książki jest ścisłe powiązanie naukowych i teoretycznych założeń promocji zdrowia z jej praktyką w różnych siedliskach. Struktura i organizacja tekstu ułatwiają korzystanie z książki - na początku każdego rozdziału podano kluczowe elementy treści i oczekiwane efekty uczenia się; w tekście jest wiele tabel, wykresów, modeli, ramek, przykładów dobrej praktyki, studiów przypadku, fotografii oraz sugerowane pozycje piśmiennictwa. Z przedmowy do polskiego wydania

  • Autorzy: Hubley John, Copeman June, Woodal James, Woynarowska Magdalena
  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Oprawa: Miękka
  • Format: 21.0x29.7cm
  • Objętość: 380
  • Tłumacze: Żuchowski Marcin
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 9788301241001

Dane producenta

Wydawnictwo Naukowe PWN
Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
Poland

recepcja@pwn.pl

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.