• Dialog motywujący

Brak towaru
116.85 -7% 108.51
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
85.22
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność Brak towaru
ISBN 9788323335658

Najważniejsze dzieło przystępnie prezentujące dialog motywujący (DM) - efektywną metodę wspomagania zmiany. Obecne wydanie przedstawia nowy model DM oparty na czterech procesach: angażowania, ukierunkowywania, wywoływania i planowania. Jego twórcy - William R. Miller i Stephen Rollnick - pokazują, jak procesy te wyglądają w praktyce, opisują liczne zastosowania oraz rzetelnie dowodzą ich skuteczności. Książka rozpoczyna się od gruntownego omówienia ducha i metody DM. Kolejne rozdziały zawierają szczegółowe wskazówki dotyczące ustanowienia silnej relacji roboczej, określenia przedmiotu uwagi i kierunku, wywołania i wzmocnienia u klienta motywacji do zmiany oraz sformułowania konkretnego planu działania. Autorzy opisują podstawowe umiejętności komunikacyjne wykorzystywane w DM, a zamieszczone przez nich przykłady dobitnie ilustrują, co należy robić, a czego unikać w trakcie skutecznego wdrażania DM w rozmaitych kontekstach. Przedstawiają także sposoby rozwijania biegłości w DM, integrowania go z innymi metodami oraz oceniania wierności wdrożenia interwencji. Podręcznik wzbogacają rozszerzona bibliografia oraz słowniczek terminów. Książka stanowi obowiązkową lekturę dla specjalistów reprezentujących różne dziedziny opieki zdrowotnej, m.in. terapeutów uzależnień, psychologów klinicznych, psychiatrów, pracowników socjalnych, terapeutów rodzinnych, doradców, pielęgniarek, lekarzy i edukatorów medycznych.

  • Autorzy: Miller William R., Rollnick Stephen
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Rok wydania: 2020
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Format: 15.5x23.0cm
  • Tłumacze: Andruszko Robert
  • Objętość: 608
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788323335658
  • Rok wydania: 2023
  • Rok wydania: 2024
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.