-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Książki medyczne
- LEK Podręczniki
- LDEK Podręczniki
- Podręczniki medyczne
- Książki weterynaryjne
-
Psychologia
- Medycyna estetyczna
- Prawo medyczne
- Dla kandydatów na AM
- Kosmetologia
- Historia medycyny
- Słowniki/Encyklopedie medyczne
- Zwierzęta domowe
- Książki anglojęzyczne
- Poradniki dla pacjentów
- Dieta/Żywienie
- Komplety
- Anatomia - Promocje
-
Public relations w ochronie zdrowia

Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2 - 5 dni roboczych | ||||||
Cena przesyłki |
13,50 zł
|
||||||
Dostępność |
Brak towaru
|
Kod kreskowy | |
ISBN | 8385688579 |
EAN | 8385688579 |
- Opis
- SPIS TREŚCI
- Opinie i oceny (0)
Wielu menedżerów ochrony zdrowia nurtuje dziś szereg pytań: Jak radzić sobie w warunkach wolnej konkurencji? Jak zdobyć kontrakt w kasie chorych? Jak zadbać o reputację szpitala? Jak dojść do porozumienia z niezadowolonym personelem? Wbrew pozorom nie są to problemy zarezerwowane wyłącznie dla ochrony zdrowia. Zmagania z konkurencją i kłopoty finansowe są chlebem powszednim każdego przedsiębiorcy. Aby przeżyć i odnieść sukces w tej trudnej rzeczywistości musimy posługiwać się wieloma, często nowymi dla nas instrumentami, które od dawna wykorzystywane są w świecie sprawnie funkcjonującego, zachodniego biznesu. Takim narzędziem jest public relations. Wizerunek naszej instytucji - a tym zajmuje się PR - ma dla rynku usług medycznych kluczowe znaczenie. Bez dobrego wizerunku nie zdobędziemy zaufania. Bez zaufania nie zdobędziemy pacjenta i pieniędzy na działalność. Podręcznik, który przekazujemy w Państwa ręce, łączy wiedzę teoretyczną z przykładami z życia, powstałymi podczas realizacji jendego z zadań w ramach projektu Harvard & Jagiellonian Consortium for Health, którego celem było poinformowanie mieszkańców Krakowa oraz pracowników miejskich ZOZ-ów o prowadzonych zmianach w chronie zdrowia. Public relations jest dziedziną, w której najbardziej liczy się doświadczenie. Pozornie oczywiste rady zawarte w tej publikacji stają się nagle bardzo cenne, gdy stajemy w obliczu konieczności zorganizowania konferencji prasowej lub wydania broszury. Każda instytucja, zarówno publiczna, jak i prywatna, komunikuje - czy też chce czy nie. Sztuka polega na tym, co i jak komunikować, aby rezultat był dla nas korzystny. Życzymy Państwu wielu sukcesów na tym polu.
- Autorzy: M. Lasota, A. Rychlicka, A. Ryś, W. Stępień
- Format: 16.0x23.0cm
- Objętość: 140
- Oprawa: Miękka
- Rok wydania: 2000
- Wydawca: Wydawnictwo Vesalius
WSTĘP.
- ROLA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ.
- KOMUNIKACJA ZEWNĘTRZNA.
- BUDOWA STRATEGII KOMUNIKACYJNEJ.
- STUDIUM PRZYPADKU.
- ZAŁĄCZNIKI.
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
30,36 zł
264,88 zł
126,95 zł
294,40 zł
225,75 zł
159,00 zł
30,36 zł
264,88 zł
126,95 zł
294,40 zł
225,75 zł
159,00 zł
30,36 zł
264,88 zł
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
33,60 zł
35,00 zł
52,00 zł
36,00 zł
42,40 zł
40,00 zł
83,20 zł
147,20 zł
33,60 zł
35,00 zł
52,00 zł
36,00 zł
42,40 zł
40,00 zł
83,20 zł
147,20 zł
33,60 zł
35,00 zł
52,00 zł
36,00 zł
42,40 zł
61,07 zł
149,56 zł
148,99 zł
131,87 zł
69,92 zł
77,09 zł
87,28 zł
184,00 zł
310,00 zł
45,00 zł
52,00 zł
264,88 zł
264,88 zł
135,88 zł
159,00 zł
45,00 zł
69,30 zł
120,00 zł
31,28 zł
80,96 zł
30,36 zł
27,60 zł
33,12 zł
55,20 zł
66,50 zł