• Prometeusz Atlas anatomii człowieka tom II Narządy wewnętrzne Mianownictwo łacińskie i polskie

235.00 -7% 218.55
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
259.68
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność Mało

Narządy wewnętrzne, drugi tom z serii PROMETEUSZ Atlas anatomii człowieka, łączy informacje kliniczne z prezentacją wiedzy anatomicznej m.in. z pomocą profesjonalnych ilustracji. Krótki przegląd treści: Wybrane przypadki kliniczne, przystępne w lekturze. Kompleksowy przegląd anatomii. Morfologiczne podstawy problemów klinicznych. Ponad 1000 szczegółowych ilustracji anatomicznych. Nomenklatura łacińska. PROMETEUSZ Atlas anatomii człowieka jest serią trzech tomów: Tom I. Anatomia ogólna i układ mięśniowo-szkieletowy Tom II. Narządy wewnętrzne Tom III. Głowa, szyja i neuroanatomia SKRÓCONY SPIS TREŚCI: Rozwój zarodkowy i zarys budowy układów narządów 1. Układy narządów i rozwój jam ciała 2. Układ sercowo-naczyniowy 3. Krew 4. Układ chłonny 5. Układ oddechowy 6. Układ trawienny, pokarmowy 7. Układ moczowy 8. Układ płciowy, układ rozrodczy 9. Układ hormonalny 10. Układ nerwowy autonomiczny Klatka piersiowa 1. Przegląd narządów klatki piersiowej i przepona 2. Systematyka dużych naczyń i nerwów 3. Narządy układu krążenia 4. Narządy układu oddechowego 5. Przełyk i grasica 6. Anatomia topograficzna Brzuch i miednica 1. Anatomia jamy brzusznej i jamy miednicy 2. Systematyka naczyń i nerwów 3. Narządy układu pokarmowego oraz jego naczynia i nerwy 4. Narządy układu moczowego oraz jego naczynia i nerwy 5. Narządy układu płciowego oraz jego naczynia i nerwy 6. Anatomia topograficzna Unerwienie i unaczynienie narządów Krótka charakterystyka narządów Dodatki Wykaz literatury Skorowidz terminów polskich Skorowidz terminów łacińskich

  • ISBN: 9788378461630
  • Oprawa: Twarda
  • Wydawca: Medpharm
  • Objętość: 506
  • Rok wydania: 2024
  • Autorzy: Schünke M., Schulte E., Schumacher U.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.