• Ocena jakości usług medycznych w psychiatrycznej opiece zdrowotnej

27.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19.7
Dostępność Mało
ISBN 9788385705895

Opracowanie zawiera zarówno podstawy teoretyczne do zarządzania jakością (w tym przypomnienie historii i zasad oceny jakości usług psychiatrycznych), jak i praktyczne narzędzia, niezbędne do oceny jakości usług medycznych. Jest podsumowaniem doświadczeń związanych z wdrażaniem w Instytucie Psychiatrii i Neurologii normy ISO 9001-2000, której celem jest utrzymanie poziomu świadczonych usług. Niezbędnym wymogiem formalnym do pozyskania i utrzymania normy ISO jest ocena satysfakcji pacjenta. Służą do tego celu trzy narzędzia: Kwestionariusz opinii pacjenta na temat pobytu w oddziale całodobowym, Kwestionariusz opinii pacjenta na temat opieki w oddziale dziennym, poradni lub w leczeniu środowiskowy oraz Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta z otrzymanej usługi medycznej (tzw. Skala Werońska) dla pacjentów oddziałów dziennych, poradni oraz leczenia środowiskowego. Narzędzia te zostały udostępnione zarówno w formie tekstowej, jak i elektronicznej - dołączona do broszury płyta CD zawiera wszystkie trzy kwestionariusze, co umożliwia ich wydrukowanie i wykorzystywanie. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie okaże się przydatne w praktyce oraz zachęci do wspólnej dyskusji nad zmianą kształtu opieki zdrowotnej.

  • Autorzy: Indulska Anna, Anczewska Marta, Raduj Joanna, Prot Katarzyna, Pałyska Maciej
  • Format: 14.5x20.5cm
  • ISBN: 9788385705895
  • Objętość: 76
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2008
  • Wydawca: Instytut Psychiatrii i Neurologii

Wstęp

  1. Terminologia
  2. Badanie jakości usług w psychiatrycznej opiece zdrowotnej
  3. Doświadczenia Instytutu Psychiatrii i Neurologii w badaniu jakości usług medycznych

Piśmiennictwo

Załączniki

  1. Kwestionariusz opinii pacjenta na temat pobytu w oddziale całodobowym
  2. Kwestionariusz opinii pacjenta na temat opieki w oddziale dziennym, poradni lub w leczeniu środowiskowym
  3. Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta z otrzymanej usługi medycznej - Verona Service Satisfaction Scale VSSS-54 dla pacjentów oddziałów dziennych, poradni oraz leczenia środowiskowego
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.