• Ocena jakości usług medycznych w psychiatrycznej opiece zdrowotnej

21.00 -10% 19.00
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
21
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Poczta Polska 19
Kurier DHL 19
Dostępność Mało
ISBN 9788385705895

Opracowanie zawiera zarówno podstawy teoretyczne do zarządzania jakością (w tym przypomnienie historii i zasad oceny jakości usług psychiatrycznych), jak i praktyczne narzędzia, niezbędne do oceny jakości usług medycznych. Jest podsumowaniem doświadczeń związanych z wdrażaniem w Instytucie Psychiatrii i Neurologii normy ISO 9001-2000, której celem jest utrzymanie poziomu świadczonych usług. Niezbędnym wymogiem formalnym do pozyskania i utrzymania normy ISO jest ocena satysfakcji pacjenta. Służą do tego celu trzy narzędzia: Kwestionariusz opinii pacjenta na temat pobytu w oddziale całodobowym, Kwestionariusz opinii pacjenta na temat opieki w oddziale dziennym, poradni lub w leczeniu środowiskowy oraz Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta z otrzymanej usługi medycznej (tzw. Skala Werońska) dla pacjentów oddziałów dziennych, poradni oraz leczenia środowiskowego. Narzędzia te zostały udostępnione zarówno w formie tekstowej, jak i elektronicznej - dołączona do broszury płyta CD zawiera wszystkie trzy kwestionariusze, co umożliwia ich wydrukowanie i wykorzystywanie. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie okaże się przydatne w praktyce oraz zachęci do wspólnej dyskusji nad zmianą kształtu opieki zdrowotnej.

  • Autorzy: Indulska Anna, Anczewska Marta, Raduj Joanna, Prot Katarzyna, Pałyska Maciej
  • Format: 14.5x20.5cm
  • ISBN: 9788385705895
  • Objętość: 76
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2008
  • Wydawca: Instytut Psychiatrii i Neurologii

Wstęp

  1. Terminologia
  2. Badanie jakości usług w psychiatrycznej opiece zdrowotnej
  3. Doświadczenia Instytutu Psychiatrii i Neurologii w badaniu jakości usług medycznych

Piśmiennictwo

Załączniki

  1. Kwestionariusz opinii pacjenta na temat pobytu w oddziale całodobowym
  2. Kwestionariusz opinii pacjenta na temat opieki w oddziale dziennym, poradni lub w leczeniu środowiskowym
  3. Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta z otrzymanej usługi medycznej - Verona Service Satisfaction Scale VSSS-54 dla pacjentów oddziałów dziennych, poradni oraz leczenia środowiskowego
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.