-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Książki medyczne
- LEK Podręczniki
- LDEK Podręczniki
- Podręczniki medyczne
- Książki weterynaryjne
-
Psychologia
- Medycyna estetyczna
- Prawo medyczne
- Dla kandydatów na AM
- Kosmetologia
- Historia medycyny
- Słowniki/Encyklopedie medyczne
- Zwierzęta domowe
- Książki anglojęzyczne
- Poradniki dla pacjentów
- Dieta/Żywienie
- Komplety
- Anatomia - Promocje
-
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym
| Wpisz swój e-mail |
| Wysyłka w ciągu | 3 dni robocze | ||||||
| Cena przesyłki |
13.5
|
||||||
| Dostępność |
Brak towaru
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 9788381027014 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie - wymaga szczególnych kompetencji. Na jej specyfikę wpływa głównie różnorodność kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), leków z ograniczoną możliwością zakupu, leków OTC (wydawanych bez recepty) oraz suplementów diety i dermokosmetyków (nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty). Poszczególne kategorie z kolei podlegają regulacjom prawnym, które m.in. ograniczają możliwość stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na specyfikę komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym są względy etyczne. Bywa, że powodują one odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesie komunikacji. W książce przeanalizowano następujące zagadnienia: • procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych • uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym • narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę • wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej • dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków). Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie - odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.
- Autorzy: Rogala Anna, Pilarczyk Bogna
- Format: 16.5x23.5cm
- ISBN: 9788381027014
- Objętość: 296
- Oprawa: Koperta
- Rok wydania: 2023
- Wydawca: CeDeWu
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
75.60
56.63
225.75
83.16
33.60
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
93.60
37.80
42.00
58.50
40.50
42.40
40.00
39.60
128.14
238.06
85.75
114.16
179.10
224.10
60.50
131.87
52.00
264.88
159.00
43.20
64.35
212.50
31.28
27.60
80.96
30.36
31.85
33.12
64.35