-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Książki medyczne
- LEK Podręczniki
- LDEK Podręczniki
- Podręczniki medyczne
- Książki weterynaryjne
-
Psychologia
- Medycyna estetyczna
- Prawo medyczne
- Dla kandydatów na AM
- Kosmetologia
- Historia medycyny
- Słowniki/Encyklopedie medyczne
- Zwierzęta domowe
- Książki anglojęzyczne
- Poradniki dla pacjentów
- Dieta/Żywienie
- Komplety
- Anatomia - Promocje
-
Komunikacja marketingowa na rynku farmaceutycznym

Wpisz swój e-mail |
Wysyłka w ciągu | 2 - 5 dni roboczych | ||||||
Cena przesyłki |
13,50 zł
|
||||||
Dostępność |
Brak towaru
|
Kod kreskowy | |
EAN | 9788381027014 |
- Opis
- Opinie i oceny (0)
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji niezbędnych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów farmaceutycznych, zaspokajających najważniejszą potrzebę człowieka, jaką jest zdrowie - wymaga szczególnych kompetencji. Na jej specyfikę wpływa głównie różnorodność kategorii produktów: leków Rx (wydawanych na receptę), leków z ograniczoną możliwością zakupu, leków OTC (wydawanych bez recepty) oraz suplementów diety i dermokosmetyków (nabywanych przez konsumentów podobnie jak inne produkty). Poszczególne kategorie z kolei podlegają regulacjom prawnym, które m.in. ograniczają możliwość stosowania określonych form i narzędzi komunikacji marketingowej, w zależności od tego, jakiej kategorii produktu dotyczy przekaz. Dodatkowym czynnikiem wpływającym na specyfikę komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym są względy etyczne. Bywa, że powodują one odmienną ocenę zachowań podmiotów uczestniczących w procesie komunikacji. W książce przeanalizowano następujące zagadnienia: • procesy komunikacji marketingowej w kontekście zmian społeczno-technologicznych • uwarunkowania oraz proces tworzenia strategii komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym • narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane na rynku leków bez recepty, suplementów diety i dermokosmetyków, a także w procesie sprzedaży leków na receptę • wyzwania stojące przed komunikacją marketingową w branży farmaceutycznej • dobre praktyki w komunikowaniu się z rynkiem podmiotów farmaceutycznych (studium przypadków). Autorki podkreślają potrzebę odpowiedzialnej komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym, wskazując na ważną rolę branży farmaceutycznej w systemie ochrony zdrowia, a co za tym idzie - odpowiedzialność jej podmiotów za zdrowie publiczne.
- Autorzy: Rogala Anna, Pilarczyk Bogna
- Format: 16.5x23.5cm
- ISBN: 9788381027014
- Objętość: 296
- Oprawa: Koperta
- Rok wydania: 2023
- Wydawca: CeDeWu
- Produkty podobne
- Ostatnio oglądane produkty
- Inni Klienci kupili również
30,00 zł
264,88 zł
126,95 zł
274,16 zł
225,75 zł
159,00 zł
30,00 zł
264,88 zł
126,95 zł
274,16 zł
225,75 zł
159,00 zł
30,00 zł
264,88 zł
- Polecamy
- Nowości
- Bestsellery
- Wyprzedaże
37,80 zł
40,00 zł
47,00 zł
58,50 zł
40,50 zł
15,00 zł
45,00 zł
91,69 zł
162,21 zł
37,80 zł
40,00 zł
47,00 zł
58,50 zł
40,50 zł
15,00 zł
45,00 zł
91,69 zł
162,21 zł
37,80 zł
40,00 zł
47,00 zł
58,50 zł
40,50 zł
15,00 zł
220,37 zł
65,49 zł
57,87 zł
87,28 zł
157,80 zł
310,00 zł
45,00 zł
54,28 zł
264,88 zł
264,88 zł
135,88 zł
159,00 zł
45,00 zł
69,30 zł
222,50 zł
30,00 zł
75,00 zł
30,00 zł
24,00 zł
71,00 zł
72,00 zł