• Problemy transfuzjologiczne w onkologii i hematoonkologii

Brak towaru
112.50
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 2 - 5 dni roboczych
Cena przesyłki 12
Paczkomaty InPost 12
InPost Kurier 14
Kurier DHL 19
Dostępność Brak towaru
ISBN 9788366801592

Problemy transfuzjologiczne w onkologii i hematoonkologii obejmują wiele złożonych zagadnień. Niedokrwistość dotyczy ponad połowy chorych na nowotwory. W związku ze wzrastającą liczbą zachorowań na schorzenia onkologiczne zwiększy się także liczba pacjentów wymagających przetoczeń składników krwi. Trzeba jednak pamiętać, że przetoczenia koncentratu krwinek czerwonych stanowią uniwersalny, ale tylko objawowy i nie zawsze najbezpieczniejszy sposób leczenia niedokrwistości, zatem wysoce wskazane jest stosowanie terapii przyczynowej […]. Siódmy tom serii Eksperci Odpowiadają na Pytania Lekarzy Praktyków składa się z 77 pytań i odpowiedzi dotyczących wybranych problemów transfuzjologicznych w onkologii i hematoonkologii podzielonych na odrębne zagadnienia stanowiące osobne rozdziały. Ich dobór był podyktowany przede wszystkim ich przydatnością kliniczną. Grono autorów tworzą doświadczeni specjaliści w dziedzinie hematologii, onkologii i transfuzjologii. Poza aktualną wiedzą naukową, popartą cytowaniem światowego piśmiennictwa, przekazują oni także wiedzę praktyczną zdobytą podczas wieloletniej praktyki.

  • Autorzy: Marek Z. Wojtukiewicz, Piotr M. Radziwon
  • Format: 14.8x21.0cm
  • Objętość: 193
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2024
  • Wydawca: AsteriaMed

1. Badania z zakresu immunologii transfuzjologicznej

2. Zabiegi przetaczania składników krwi

3. Poprzetoczeniowe reakcje niepożądane

4. Niedokrwistość, przetoczenia koncentratu krwinek czerwonych

5. Małopłytkowość, przetoczenia koncentratu krwinek płytkowych

6. Agranulocytoza, przetoczenia koncentratu granulocytarnego

7. Krwiolecznictwo w okresie okołoprzeszczepowym

8. Krwiolecznictwo w okresie okołooperacyjnym

9. Masywne krwawienie, przetoczenia osocza

Wykaz skrótów

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.